2000-luvun ydintaidot, oppimisen tulevaisuus ja opetuksen suunnittelu

18syys15

Pidin keskiviikkona Itä-Suomen yliopistolle koulutuksen, joka koostui kolmesta teemasta:

Koulutus liittyi ”Pedagogiset ja teknologiset ratkaisut oppimisprosessien suunnittelussa ja toteutuksessa” (5 op) -opintojaksoon. Käytännön järjestelynä oli videoneuvotteluyhteys (Oulu-Kuopio-Joensuu) ja työskentelyalustana sekä yhteisenä tilana Purot.net-wiki. Ei aivan mutkatonta, mutta hyvin se meni. 🙂

Alla koulutuspäivän esitykset.

Avaa esitys SlideSharessa

Avaa esitys SlideSharessa

Avaa esitys SlideSharessa

Tässä vielä keskimmäistä esitystä varten tekemäni TPACK-mallin (joka havainnollistaa, mitä asioita opettajan tulee tietää ja ottaa huomioon opetuksen suunnittelussa) kaavion suomennettu versio, saa käyttää vapaasti:

TPACK-malli suomeksi (teknologis-pedagoginen sisältötieto)



No Responses Yet to “2000-luvun ydintaidot, oppimisen tulevaisuus ja opetuksen suunnittelu”

  1. Jätä kommentti

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


%d bloggaajaa tykkää tästä: