Onko sosiaalinen media nimensä arvoinen? (esitys)

06Huh11

Kävin eilen pitämässä sosiaalisen median koulutuksen Raahen seurakunnan työntekijöille. Kiitokset osallistujille!

Avaa esitys SlideSharessa

Vastaus aloitusdian kysymykseen oli, että sosiaalisen median sosiaalisuus riippuu omasta aktiivisuudesta: jos itse osallistuu, niin voi luottaa siihen, että vastavuoroisuutta syntyy. Toisaalta jos suoltaa some-kanaviin vain yksisuuntaista sisältöä ja markkinointia, niin se ei johda kovin hedelmälliseen vuorovaikutukseen.

Korjaus esitykseen: Twitterissä käytiin keskustelu, voiko ”rajoitetusti toimivaltainen” eli 15-18-vuotias tehdä Googlen kanssa sopimuksen Google Docsin ja Picasan käytöstä. Asiasta oli kahdenlaista näkemystä, mutta lopputulos taitaa sittenkin olla se, että 15-18-vuotias saakin käyttää näitä Googlen palveluita.

Advertisements


One Response to “Onko sosiaalinen media nimensä arvoinen? (esitys)”

  1. Todella mielenkiintoinen Blogi!

    Mielestani sosiaalinen media on alyttoman voimakas konsepti, minka jokainen yritys, pieni tai suuri, pitaisi tana paivana ottaa todella tosissaa, tai he jaavat viela pahasti veneesta. Mutta niinkuin mainitsit, sosiaalinen media ei ole yksisuuntainen tuubi, vaan paikka jossa rakennetaan kaksisuuntaisia suhteita jotka perustuvat aitoudelle, luottamukslelle ja ennenkaikkea kaden ojentamiselle niille jotka voivat hyotya siita mita sinulla on tarjota. Sosiaalinen media ei ole paikka jossa myydaan tai mainostetaan.

    Jaana Eubanks


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


%d bloggers like this: