Sosiaalinen media ammatti-identiteetin rakentamisessa ja työnhaussa (esitys)

08Lok10

Pidin tänään luennon sosiaalisen median käytöstä ammatti-identiteetin rakentamisessa ja työnhaun tukena Ura Inno-Lab -koulutukseen osallistujille. Käsittelin mm. verkkoidentiteettiä, henkilöbrändiä ja asiantuntijoiden verkostoja. Toisena kouluttajana oli Tom Laine. Keskustelua herätti se, mihin aloille sopii esimerkiksi asiantuntijablogin pitäminen ja verkostoituminen. Oman käsitykseni mukaan kaikille aloille, kunhan toimii oma itsenään ja osaamistasonsa mukaisesti (esim. opiskelija vs. tutkija). Myös henkilökohtaisen ja työprofiilin erot tulivat esiin.

Avaa esitys SlideSharessa

Kommentteja ja kysymyksiä voi laittaa joko tähän tai sähköpostitse hponka ät gmail piste com.



3 Responses to “Sosiaalinen media ammatti-identiteetin rakentamisessa ja työnhaussa (esitys)”

  1. 1 Päivi Remes

    Oikein hyvä ja ajankohtainen aihe, mielenkiinnolla luin – kiitos!

  2. 2 Esko Liud

    Case: http://eskolius.wikispaces.com johti rekrytointiin.

    Terveisin tuore verkkoviestintäpäällikkö 🙂


  1. 1 Tweets that mention Sosiaalinen media ammatti-identiteetin rakentamisessa ja työnhaussa (esitys) « LEHMÄTKIN LENTÄIS -- Topsy.com

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


%d bloggers like this: